Przejdź do treści
PFR Operacje
|
Opublikowano: 27 grudnia 2024

Dyrektor Biura Relacji Biznesowych

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Specjalizacja
IT
Poziom stanowiska
Kadra kierownicza
Ogłoszenie ważne do:
Lokalizacja
Warszawa
Rodzaj pracy
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Działamy jako Centrum Usług Wspólnych, realizujemy usługi w obszarze teleinformatycznym, utrzymania i rozwoju systemów, z zakresu cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji dla Spółek z Grupy Kapitałowej PFR.

Pracujemy w dynamicznie rozwijającej się instytucji, w atmosferze profesjonalizmu i wsparcia, z wykorzystaniem naszych doświadczeń w gronie najlepszych ekspertów. Dołącz do PFR Operacje Sp. z o.o.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość rynku usług ICT & cyberbezpieczeństa,
  • doświadczenie i wiedza w zakresie budżetowania i analizy finansowej,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu nad wieloma projektami jednocześnie i w zmiennym środowisku pracy, otwartość na nowe zadania,
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność samodzielnej pracy,
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy.

Zakres obowiązków

  • zarządzanie i nadzorowanie pracy Biura Relacji Biznesowych,
  • zarządzanie relacjami biznesowymi z Klientami PFR Operacje oraz wewnątrz Spółki,
  • bieżąca współpraca z Klientami PFR Operacje, negocjacje zamówień, przygotowanie raportów, weryfikacja nowych projektów,
  • nadzorowanie raportu czasu pracy w zakresie świadczonych usług, monitorowanie i weryfikacja poprawności danych,
  • optymalizacja komunikacji pomiędzy Klientami a Spółką,
  • pełnienie funkcji koordynatora ESG w PFR Operacje, raportowanie danych wymaganych regulacjami, proaktywne uczestnictwo w spotkaniach i warsztatach Grupy PFR,
  • monitorowanie, raportowanie i optymalizacja SLA w zakresie usług świadczonych dla Klientów PFR Operacje oraz na potrzeby wewnętrzne Spółki,
  • udział w nadzorowaniu nad prawidłowością wykonywanych w PFR Operacje procesów i usług w zakresie ich zgodności z ustalonymi planami i określonymi w Spółce celami,
  • przygotowywanie raportów operacyjnych dla Departamentu Strategii PFR SA z obszaru działań Spółki,
  • współpraca z controllingiem w zakresie przygotowywania i aktualizacji planów budżetowych Spółki. 

Benefity

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

  • umowę o pracę,
  • system premiowy,
  • pakiety prywatnej opieki medycznej,
  • ubezpieczenie na życie,
  • dodatkowe wpłaty pracodawcy do PPK,
  • system kafeteryjny myBenefit (w tym karty multisport),
  • możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego (w tym platformy szkoleniowe),
  • inicjatywy sportowe w ramach Grupy PFR,
  • pracujemy hybrydowo,
  • interesującą i pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się instytucji. 

Dodatkowe informacje

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji na adres: [email protected]

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Operacje Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w
niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Dodatkowo można dołączyć klauzulę do celów przyszłych rekrutacji o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Operacje Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w
niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów, w PFR Operacje została wdrożona  „Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”.

Więcej informacji

Aplikuj