Ekspert/ka ds. Bezpieczeństwa Informacji
Opis stanowiska
Do zadań kandydata/ki będzie należało:
- koordynowanie i zarządzanie procesem bezpieczeństwa Informacji,
- wsparcie w koordynowaniu i zarządzaniu ochroną danych osobowych,
- wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie procesów zarządzania bezpieczeństwem informacji, w tym dla Klientów Spółki,
- utrzymywanie aktualnej listy procesów i usług krytycznych oraz zasobów niezbędnych do ich prawidłowego odtworzenia,
- raportowanie o stanie bezpieczeństwa, w tym o wystąpieniu Incydentów Bezpieczeństwa,
- wsparcie w procesach związanych z DORA,
- realizacja projektów z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym danych osobowych,
- wsparcie w planowaniu, koordynowaniu i realizowaniu analizy BIA oraz działań w zakresie opracowywania, wdrażania i testowania planów ciągłości działania, w tym dla Klientów Spółki,
- definiowanie standardów i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji w tym danych osobowych, w tym dla Klientów Spółki,
- opiniowanie umów i regulacji wewnętrznych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji i danych osobowych,
- prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa informacji, analizy ryzyka i ciągłości działania, w tym dla pracowników Klienta,
- opracowywanie raportów w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych i ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji na potrzeby wewnętrzne i dla Klientów,
- prowadzenie rejestrów i wykazów niezbędnych dla skutecznego nadzoru nad bezpieczeństwem informacji i ochrony danych osobowych.
Wymagania
Od kandydata/ki oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- wiedzy z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym danych osobowych,
- co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego związanego z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji, ochroną danych osobowych ciągłością działania i ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji,
- znajomości procesów związanych z ochroną danych osobowych,
- umiejętności tworzenia dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz prezentowania projektów,
- znajomości zagadnień związanych z systemami zarządzania bezpieczeństwem informacji,
- znajomości norm ISO 27001,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy.
Mile widziane:
- wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem i ciągłością działania,
- znajomość norm ISO 22301 i ISO 31000,
- dobre umiejętności analityczne, umożliwiające samodzielne przeprowadzenie analizy BIA,
- doświadczenie w utrzymaniu systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji i ciągłości działania,
- doświadczenie we współpracy z dostawcami systemów IT.
Benefity
Wybranemu kandydatce/owi oferujemy m.in:
- umowę o pracę,
- system premiowy,
- pakiety prywatnej opieki medycznej,
- ubezpieczenie na życie,
- dodatkowe wpłaty pracodawcy do PPK,
- system kafeteryjny myBenefit (w tym karty multisport),
- możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
- inicjatywy sportowe w ramach Grupy PFR,
- możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym,
- interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Dodatkowe informacje
Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji na adres: [email protected]
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Operacje Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Dodatkowo można dołączyć klauzulę do celów przyszłych rekrutacji o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Operacje Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.